Toimitus ja palautus varainhankinta

TOIMITUS JA JAKAMINEN
Pakkaamme kynttilät yhteistilauksena, jotta voimme tarjota teille parhaan mahdollisen katteen, jopa 50% (katso katteet täältä). Tämä pitää kulut alhaalla ja teidän voittonne korkealla.
Mikäli haluatte helpottaa jakelua, voitte tilata lisämaksusta (59 €) tuotteiden myyjäkohtaisen pakkaamisen. Samalla voitte ostaa myös paperikasseja. Jakelua helpottaa, jos järjestätte yhteisen päivän, jolloin myyjät noutavat tuotteet kampanjanvetäjältä.
Voitte tulostaa myyjien myyntilistat myyjän- tai kampanjanvetäjän sivuilta.
TOIMITUSAIKA
Toimitusaika noin 1-2 kaksi viikkoa tilauksen saapumisesta Puttipajalle. Ruuhkattomina aikoina toimitus voi olla nopeampi.
Lähetyslistan/tilausvahvistuksen toimituspäivä on päivä, jolloin tilaus on lähdössä tehtaaltamme. Kotiinkuljetus kestää 2-3 vtk ja toimitus yritykseen/kouluun/päiväkotiin 1-2 vrk. Yhteyshenkilölle lähetetään sähköposti, kun tilaus on lähtenyt.
LÄHETYSKULU
Lähetyskulu tilauksen suuruudesta riippumatta on 40 €.
Ilmainen toimitus, kun ostotilauksesi Puttipajalle on yli 1800 € (kampanjan kokonaismyynti noin 3500 €).
Nouto tehtaaltamme Vaajakoskelta on ilmaista, ja ilmoitamme yhteyshenkilölle, milloin tuotteet ovat noudettavissa.
JÄLKITOIMITUS (JT)
Mikäli joudumme lähettämään tilauksen kahdessa erässä, niin jälkitoimituksen lähetyskuluista ei peritä maksua.
Jälkitoimitus muutetaan uudeksi tilaukseksi, jos siihen tulee lisää tuotteita, silloin lisätuotteiden rahtiosuuden maksaa vastaanottaja.
Lisätilausten postikulu on 6,90-19,90 riippuen tilauksen suuruudesta.
LÄHETYKSEN VASTAANOTTAMINEN
TARKISTA LÄHETYSLISTA ja saapuneet tuotteet huolellisesti ennen kuin alat jakamaan tuotteita oppilas/myyjäkohtaisesti. Näin huomaat mahdolliset pakkausvirheet. Kampanjanvetäjälle sähköpostilla lähetetty lasku on tämän lähetyslistan mukainen.
TILAUKSELLA LIIKAA TAI LIIAN VÄHÄN TUOTTEITA
Tarkista ensin, onko kyseessä pakkausvirhe vai tilausvirhe.
Kyseessä on pakkausvirhe, kun kynttilät eivät täsmää lähetyslistan kanssa (tuotteita on liikaa tai liian vähän)
- ylimääräiset tuotteet voit palauttaa meille ilmaiseksi palautusohjeen mukaisesti tai voit lunastaa kynttilät ja myydä ne eteenpäin. Tässä tapauksessa laitamme ylimääräisistä kynttilöistä laskun, sillä ylimääräiset tuotteet eivät ole alkuperäisellä laskulla, koska se muodostuu lähetyslistan mukaan
- puuttuneista kynttilöistä ota yhteyttä viiden (5) päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta info@puttipaja.fi tai 040 588 4054, niin lähetämme uupuneet tuotteet Postiin tai postin pakettiautomaattiin.
Kyseessä on tilausvirhe, kun kynttilät täsmäävät lähetyslistan kanssa, mutta ei myyjäkohtaisesti.
- kynttilöitä on liikaa >
- voit palauttaa tuotteet meille ilmaiseksi palautusohjeen mukaisesti. Kynttilöiden palauduttua meille, teemme niistä hyvityslaskun.
- voit myydä tuotteet eteenpäin, sillä tuotteet ovat laskutettu teiltä sähköpostilla tulleessa laskussa.
- kynttilöitä on liian vähän > voit tehdä puuttuvista kynttilöistä lisätilauksen
LISÄTILAUS
Voit tehdä lisätilauksen sähköpostilla (info@puttipaja.fi), puhelimitse (040 588 4054) tai luomalla uuden kampanjan ja uuden ostoskorin.
Lisätilauksen postikulut ovat tilauksen suuruudesta riippuen 6,90 – 12,90 €. (Muutamme käsin verkkokaupan kautta tulleen tilauksen postimaksun pienemmäksi.) Lisätilaukset postitamme Postiin tai postin pakettiautomaattiin.
Lisätilauksista tulee erillinen lasku kampanjanvetäjän sähköpostiin.
TUOTEPALAUTUS
Palautuksista on aina sovittava etukäteen.
Tuotteilla 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus. Huomioi kuitenkin, että tuotteen täytyy olla alkuperäispakkauksessaan ja käyttämätön.
Yksittäisten tuotteiden palautuksesta veloitamme palautuskuluista 6,90 €. Koko lähetyksen palautuksen kustannuksista vastaa tilaaja. Pakkausvirheestä johtuvasta palautuksesta emme peri palautuskulua.
Palautuksesta maksamme rahat takaisin varainkeruun järjestäneelle taholle mikäli lasku on jo keritty maksamaan. Jos lasku on maksamatta, teemme hyvityslaskun. Varainkeruun järjestänyt taho palauttaa rahat asiakkaalleen.
Liitä lähetykseen mukaan palautuslomake tai tilauksen lähete.
Kirjoita palautettavan paketin päälle ja vie Postiin:
Puttipaja Oy, asiakaspalautus
Sopimusnumero 601820
Talsanniementie 1
40800 Vaajakoski
MAKSUMUISTUTUS
Maksumuistutuspalvelun hoitaa Intrum Justitia Oy, joka samalla perii viivästyskoron. Erääntynyt lasku siirtyy Intrum Justitia Oy:n hoidettavaksi laskun eräpäivästä seitsemän (7) vuorokauden jälkeen.
OTA YHTEYTTÄ
Voit olla meihin yhteydessä sähköpostilla info@puttipaja.fi
tai soittamalla numeroon 040 588 4054, asiakaspalvelu ma-pe 9.00-16.00



